středa 5. dubna 2017

Jelikož se léto blíží a nastávají každoroční obavy jestli se letos vejdu do plavek, rozhodla jsem se cvičit. U nás ve městě je několik fitness center, já jsem se rozhodla pro fitness Contours, protože je jen pro ženy. Díky nepřítomnosti mužů jsem čekala uvolněnější atmosféru a je to vskutku tak. Když na vás neciví chlapi, je to prostě větší pohoda. A protože i trenérky jsou ženy, vědí dobře poradit jak cvičit problémové partie které chccete zhubnout. Inu, jen žena ví co udělá ženě dobře :-) V Contours mají speciální kruhový tréning specializovaný na hubnutí, kde cvičíte celkem na 16 stanovištích, na každém 45 sekund. Strřídá se procvičování různých skupin svalů takže vlastně cvičíte nepřetržitě a dochází k maximálnímu úbytku tuku. Osobní trenérka se každému věnuje a doporučí každému cvičební plán přesně na míru jeho zdravotnímu stavu. Chodí tam cvičit dokonce jedna handicapovaná paní. 

Za měsíc cvičení jsem zhubla 5,1 kg, přes hrudník 5 centimetrů, přes pas 12 centimetrů, přes boky 10 centimetrů, přes stehna 6 centimetrů. A podle měření tělesného tuku mám o 4 procenta tuku méně. Založili mi složku, do které se zapisují moje pokroky, což je super. Trenérka mi taky radí okolo stravování, životosprávy a celkově zdravého životního stylu. Prostě komplexní služby. 

Posillovací stroje, které jsou na jednotlivých stanovištích jsou sice podobé těm v ostatních posilovnách, přesto jsou však odlišné. Jsou totiž upravené a přispůsobené ženskému tělu a respektují jeho odlišnou fyziologii. Díky tomu, že na jednotlivá cvičební stanoviště nemusíte čekat, dokážu všech 16 stanovišť otočit za půl hodiny dvakrát, což je doporučená denní dávka. Cvičení mi tak zabere minimum času. Z lidí co znám a mají osobní zkušenosti s cvičením Contours si to velice chválí. V tomto fitness centru mají i velice příznivou cenu, po objednání získáte týden cvičení zdarma kdy si vše můžete vyzkoušet. Členskou kartičku navíc můžete uplatnit v kterékoliv pobočce, několikrát jsem byla v pobočcce v Brně, když jsem byla na návštěvě u kamarádky, a bez problémů. Vyzkoušela jsem v životě chození do několika fitek, ale Contours mi zatím vyhovuje nejlépe.

1 komentář: